Cele mai bune vitamine pentru sala, Sala + vitamine,proteine,creatina

Culturism și sănătate: cele mai importante vitamine și minerale

De ce sportivii trebuie sa ia vitamine si cu ce ajuta vitaminele si mineralele in activitatea fizica august 01, Proteinele de zer, cazeina, etc sunt cele mai bune pentru dezvoltarea masei musculare insa nu trebuie uitat ca acestea nu functioneaza la maximul posibil fara ca dvs sa hraniti corpul si cu vitamine si minerale.

Preparate pentru repararea cartilajului cu menisc

Asta de obicei inseamna ca aveti in corp un nivel scazut de micronutrienti care include vitamina B6 si B12, tiamina, riboflavina si acidul folic. Organismul tau le foloseste pentru a transfora proteinele si zaharul in energie si pentru a produce celule rosii din sange.

Potasiul Vitamine pentru crestere musculara si recuperare — esentiale oricarui culturist Desi, de cele mai multe ori, aceste vitamine se regasesc intr-o dieta echilibrata, practicantii de fitness si culturism se pot confrunta cu diferite deficite de vitamine, care pot ingreuna cresterea musculara si recuperarea eficienta dupa antrenamente. Mai jos ai o lista cu cele mai importante vitamine pentru crestere musculara si recuperare, a caror doza zilnica recomandata ar trebui respectata cu strictete: 1. Vitamina A Vitamina A este cunoscuta mai ales pentru efectele benefice asupra vederii ajuta la producerea pigmentilor din retina.

Sportivii cu nivel scazut la acesti micronutrienti si vitamine s-au comportat mai slab in timpul exercitiilor de intensitate ridicata. Calciu, impreuna cu Vitamina D, potasiu si proteine din zer au crescut in mod semnificativ densitatea osoasa a sportivilor si un schelet puternic este esential pentru orice activitate fizica.

Sunt atat de multe pe piata: proteine din zercaseina, aminoacizi, carbohidrati, dextroza, creatina, batoane proteice, mass-gainer, inlocuitor de mese, fat-burner, pre-workoutbauturi energizante, vitamine si minerale. Principala mea sursa de informatie erau revistele de culturism.

Vitamina C Vitamina C poate reduce tusea, respiratia suieratoare si lipsa puterii de respiratie in timpul si dupa antrenament. Vitamina D Fara vitamina D, mitocondriile din fibrele musculare nu pot regenera in mod adecvat energia.

Astfel starea de oboseala va aparea mai rapid.

boli ale articulațiilor degetelor picioarelor

Vitamina E Vitamina E este un antioxidant uleios. Fier Pentru a iti ajuta muschii sa lucreze eficient in timpul antrenamentelor e bine sa consumi suplimente cu fier.

Consumă-le zilnic - 10 cele mai sănătoase alimente din lume - Eu stiu TV

O ora de antrenament ar putea cele mai bune vitamine pentru sala diminueze circa 5. Pierderea de fier poate duce la anemie ceea ce provoaca oboseala.

Helaina Hovitz 5. S-a descoperit că proteina din zer stimulează sinteza proteinei musculare la un nivel mai înalt decât alte proteine precum caseina sau soia. Aceștia se numără printre aminoacizii esențiali care nu sunt produși în mod natural de corp și trebuie suplimentați prin dietă.

Magneziu Acest mineral este cel mai puternic si important pentru atleti. Magneziul este o componenta a peste de enzime implicate in metabolismul energetic plus ca joaca un rol extra important in formarea osoasa.

dureri palpitante în articulația piciorului

Magneziul se pierde prin transpiratie. Potasiu Exista un motiv pentru care maratonisii mananca o banana dupa trecerea liniei de sosire, respectiv continutul ridicat de potasiu care ajuta la crampe si accelereaza recuperarea.

  • Tratamentul luxației gleznei
  • Descrierea bolii articulare
  • Noi tehnici pentru tratamentul artrozei
  • Banane Avocado După cum puteți vedea, produse pe care majoritatea oamenilor nu le consumă în fiecare zi, deci tocmai de aceea magneziul este un supliment atât de popular.
  • Tratament naturist pentru artrită reumatoidă

Sodiu Atletii care transpira destul de mult trebuie sa consume suplimente care contin sodiu. Prin transpiratie sodiul se elimina din corp.

după întinderea durerii în articulația șoldului

Zinc Daca corpul nu are aport suficient de zinc, puterea de absorbtie a oxigenului scade, conducand o stare de oboseala.

Informațiiimportante