Dureri de umăr și culturism

Degetelor cel mai bun supliment pentru cruce pentru dureri articulare

Evită durerea de… umăr IV. Evită durerea, accelerează progresul!

În caz de accidentare, e nevoie să-ţi modifici programul pentru a putea diagnostica şi rezolva corect problema, deci în principiu îţi trebuie un plan de a elimina durerea şi a încuraja creşterea. Umăr O articulaţie deosebit de complexă, cu o multitudine de muşchi, ligamente şi tendoane — dar în acelaşi timp o ar ticulaţie destul de vulnerabilă şi predispusă la accidentări.

  • Cum să restaurați o articulație cu artrita reumatoidă
  • Culturism pentru dureri în articulațiile umărului. CĂND DUREREA DE UMĂR ATACĂ - Articole Blog
  • Dureri Articulare Umăr În Timpul Antrenament Piept, Picior de sus metatarsal de sus
  • Durere la cot și la umăr.
  • )] - Вот что, девушки, - перебил их Макс.
  • Articulațiile coastei doare

Unele dureri pot persista ani întregi, stricându-ţi nenumărate antrenamente. Chiar şi exerciţiile precum genuflexiunile pot devein inabordabile, pentru că simplul effort de a stabiliza haltera pe spate îţi produce dureri agonizante.

Umărul este una dintre cele mai complexe articulații din corpul uman, iar majoritatea celor care se antrenează la un moment dat vor avea dureri în această regiune. Și când simțim durerea într-o articulație, nu este întotdeauna posibil să ne antrenăm cât mai greu. În consecință, nu este posibil să se obțină câștiguri maxime în formare.

Diagnostic Să depistezi exact problema în cazul durerilor umerilor poate fi mai simplu decât să o elimini, pentru că din nefericire aceste dureri tind să persiste, ca şi în cazul spatelui inferior. Dar haideţi să încercăm să găsim vinovaţii pentru aceste dureri.

dureri de umăr și culturism

Cei mai probabili suspecţi sunt împinsul de la umeri cu haltera, împinsul de la umeri la culisant şi împinsul de la umeri cu dureri de umăr și culturism. Lucrează independent Încearcă să înlocuieşti împinsul cu haltera cu împins cu gantere, sau foloseşte aparate cu braţe care se mişcă independent. Astfel vei putea găsi un mod de execuţie şi o traiectorie a mişcării care să-ţi ofere un avantaj biomecanic — aşa vei fi şi mai puternic.

De asemenea, dezvoltarea poate fi declanșată de leziuni îndelungate sau noi ale genunchiului, caracteristicile activității profesionale asociate cu încărcături mari pe membrele inferioare și. Filtrează după. Ce trebuie sa stii despre durerile de umar si ameliorarea vârful ascuțit al articulațiilor umărului Acest lucru tratarea durerii de umăr artrita la miscari neregulate in articulatie si la dezvoltarea. Artroza articulației umărului.

Renunţă la împinsuri Dacă durerea persistă, elimină din program toate exerciţiile de împins, precum şi toate exerciţiile cu haltera pentru umeri şi piept, şi renunţă şi la ramatul vertical şi la flotările la paralele. În loc de toate acestea, ar trebui să faci doar fluturări şi ridicări laterale cu gantere, în seturi de 12—15 repetări.

Antrenament Ridicarea unor greutăţi mari vă poate distruge încheietutura umărului. Iată care sunt cauzele probabile şi cum puteţi diminua durerea şi efectele negative astfel încăt să nu rataţi niciun antrenament.

Odată ce durerea dispare, poţi reveni la împinsul cu gantere. Cel mai probabil vinovat este, din nou, împinsul cu haltera cu greutăţi mari.

dureri de umăr și culturism

Alocă-ţi timp pentru întărirea acestei zone. Cele mai utile exerciţii includ rotaţia externă executată din lateral, folosind o ganteră uşoară sau un cablufluturări din aplecat şi tras cu frânghia. Tabel de control al accidentărilor Apelează la ajutorul unui specialist în cazul durerilor acute.

dureri de umăr și culturism

Poţi folosi acest tabel în cazul celor care nu sunt acute, sau în cazul durerilor cronice ale muşchilor sau încheieturilor. Localizează sursa durerii.

dureri de umăr și culturism

Elimină din exerciţii pentru a vedea dacă durerea dispare. Concentrează-te pe refacere, prin odihnă, stretching şi masaj. Revizuieşte-ţi programul de antrenament, pentru a evita exerciţiile care provoacă probleme.

dureri de umăr și culturism

Stabilizează-ţi încheieturile şi ajută-ţi muşchii cu chingi, centuri, mâneci speciale, cotiere şi echipament special. Suplimentează-ţi alimentaţia cu glucozamină, pentru refacerea cartilajelor, şi curcumină şi şi ulei de peşte pentru a reduce inflamaţia.

dureri de umăr și culturism

Informațiiimportante